Ya bende 36+2 haftalık hamileyim . İlk gebelik . Doktor bebek iri eğer 37-38 e kadar gelirse bir şans normal doğabilir ama 38. Geçerse sezaryana alicam diyor . Benimde gözüm korktu açıkçası . Bı yandan normal doğum istiyorum ama bı yandan da erken gelicegini düşünmüyorum