Seval0sevall ben sadece var deyip umutlandırmak istemem oyüzden bende yaşamadım hiç kuruma çizgisi bir gün sonra baktığımda bile en son nasıl görüp bıraktıysam yine aynı şekil görüyordum . Ama kuruma çizgisi yaşayan olduğu içinde o ihtimali de bulundur aklında. Ama daha yeni kan verdin en azından birkaç gün geçsin tekrar ver. Veya yine testin var ise elinde sabah ilk idrar ile yap yarın mutlaka . Yoksa eşine aldır birkaç tane aldır test birtanesini sabah yaparsın .