Burcu__0506 Seval0sevall bende ilk kan verdiğimde 0,100 10 gün sonra tekrar kan verdiğim de 2,0 banada gebelik yok demişlerdi adet olmazsan gel dedi doktor ve gittim kan verdim 1 gün gecikme ile 15 çıktı , üzülme canm belki geç döllenmedir
yuksell07 Seval0sevall ya senin geçen ayda böyle oldu neden böyle oluyo bilemedim haa benimustume ikinci adetini olcaksin ben daha hiç olmadım 🤦🏼♀️
Seval0sevall yuksell07 sevineyim mi üzüleyim mi bugün psikolojim bozuldu test çıktı kansa çıkmadı pozitif olur mu bilmiyorum
Seval0sevall K-1997 Elifinannesi5454 K-1997 xEndless 1palyaco MelodyFairy Melliisaa yuksell07 Gamzealptkn alyamm_33 Pharmgirl  dün akşam eşim başka marka aldı yaptım uyumuşum sabah böyleydi 
Gamzealptkn Seval0sevall muhtemelen test bozuk canm bende yaşadm bunu gttm kan verdm negtf geldi bi kaç gn snra adet oldm idrar testi bozukmş demk ki
naneliseker_ Seval0sevall bence test yerine kamu verirsiniz. Testler gerçekten pozitif görünüşte ve çok yıpratıcı umut veriyor.
alyamm_33 Seval0sevall benim test de böyle kuruma çizgisi o zaman benim postuma bakar mısın canmm test attim
alyamm_33 Seval0sevall benim test de böyle kuruma çizgisi o zaman benim postuma bakar mısın canmm test attim
Merve-metin Seval0sevall kuruma çizgisi olabilir ne kadar sürede çıktığını bilmiyorsun çünkü canım testi tekrarla yada kan ver
Seval0sevall 1palyaco Merve-metin bide ben hiç teste kurma çizgisi görmedim hep yapıyorum varsa var yoksa yok du ilk defa başıma geldi