kbryzb Seval0sevall ben kaç kere test yaptıysam hiç kuruma çizgisi çıkmamıştı canım bende ne kasette ne de erken gebelik testinde bence var gibi ama sen bir kaç gün daha bekle sonra tekrarla ve ilk idrarınla yap
Seval0sevall Burcu__0506 Elifinannesi5454 K-1997 kbryzb NovaVina_ Elifinannesi5454 Merve-metin 1palyaco MelodyFairy 
Seval0sevall NovaVina_ yani ne seviniyorum ne üzülüyorum rabbim ne nasip etmişse öyle olsun 6 eylülde düşük yapmıştım
Burcu__0506 Seval0sevall bende ilk kan verdiğimde 0,100 10 gün sonra tekrar kan verdiğim de 2,0 banada gebelik yok demişlerdi adet olmazsan gel dedi doktor ve gittim kan verdim 1 gün gecikme ile 15 çıktı , üzülme canm belki geç döllenmedir
Seval0sevall Burcu__0506 bugün bat günüm valla artık yarin evde test yaparım çıkarsa kan veririm yine
Burcu__0506 Seval0sevall benimdee öyleydi canım 23 ekimde adet olmam gerekiyordu ama olmadım 24’ü sabah test yaptım pozitif çıktı İnşallah seninde öyle olur
1palyaco Seval0sevall daha önce kullandığım gebelik testleri değil nasıldır hiç bilmiyorum . Ama iyidir diye düşünüyorum .
Merve-metin Seval0sevall çok silik gözüküyor canım ama kaset test değilde erken gebelik testi yapsan daha iyi aslında kaset testlerin değerleri 25ten başlıyor erken gebelikte değeri 10 olunca gösteriyor
K-1997 Seval0sevall son kez kana git bence canım bat ne zaman ben bugün Tarlusal aldım artık adet olmak istiyorum ruhum sıkıyor
Seval0sevall Merve-metin onu da alırız 😂 yoksa yok varsa var bu niye böyle yapıyor kafamı karıştırıyor
Merve-metin Seval0sevall predictor erken gebelik testi net sonuç veriyor canım onda bak bide gecikmen olursa kan ver bazen testler yanıltıcı olabiliyor
Dilan1998 Seval0sevall bende bu şekildeydi ama adet oldum test bazen yanlış gösterebiliyor bence kan verin veya gününüzün geçmesini bekleyin en iyisi