Mervekarakus canım bende kürtaj oldum Mayıs ayında. 8 haftalıktı bebeğim kalbi durmuştu. Kürtajda korkulacak bişey yok, bayıltıyorlar zaten sizi. O gün ve ertesi gün hafif ağrım olmuştu benim, kanamam sadece hastanede oldu 2-3 saat. 3 hafta sonra da normal adetimi gördüm. Doktor iki ay korunma vermişti, üçüncü ay hamile kaldım tekrar belki merak edersiniz diye anlatmak istedim. Çok geçmiş olsun. Rabbim sabır versin inşallah 🙏🏼