Selinnar ah canım cok gecmis olsun sanada ben kürtaj olalı üc ay oldu bana doktorum gece 12 den sonra hic bisey yemiyceksin unutma diye önermisti ama bana sabah ilac verdiler önden kanama baslasın diye baslamadı sabah 9 dan 1 e kada bekledik en sonunda aldılar sonrası benim icin zordu acı esiğim cok düsükmüs ve ağrı kesici migrenden dolayı bağısıklık kazanmısım etki etmiyodu ama yan tarafımda bi kız vardı o hemen cıktı on dk falan yattı sonra giyindi gitti aksam üstüne kadar kalmak zorunda kaldım üzüntüden falan tansiyonum tavan yaptı kalp ritimlerim cok hızlanmıs sakinlestirici yaptılar serum falan taktılar cünkü ben babamıda cok ani kaybettim bi an bebeğimde böyle olunca beni cok etkiledi o yüzden bende gidiyodum o gün öbür tarafa valla 😬