Sewo Canım kahverengi akıntım iyice kırmızılaştı sanki adet kanaması renginde gelmeye başladı doktora mesaj attık durumu bildirdim kanama çok olursa hemen gelin eğer az az geliyorsa Pazartesi kürtaj gününe kadar bekleyelim dedi şimdilik az geliyor o yüzden beklemedeyiz 🤔