Mervekarakus çok geçmiş olsun kuzum. Bende boş gebelik geçirdim kürtaj günü aldigimiz sabaha dayanamayıp geceden gitmiştim zaten çoğunu parça parça da olsa düşürdüğümü hissettim ama yine de kürtaj olmanı tavsiye ederim eğer kalıntı kaldıysa gebelik sürecin uzayabilir demişti doktorumuz onu dinleyerek kürtaj oldum. Psikolojini düzene sok tekrar hamile kalmak için doktorun sana süreni söyleyecektir ne gelirse Allahtan hayırlısı dedik rabbim sana da tekrar sağlıklı gebelik nasip etsin insallah 🤲 unutma vücudunun kendini hazırlamasından çok senin psikolojinin hazır olması daha önemli 🤲