Nur_50 İlk gebelik, 22+5 ve tek yumurta ikizi. Cinsiyetlerimiz kız. İsme henüz tam karar veremedim. Çok zor geçiyor maalesef, haftam düşük olmasına rağmen karnıma çok baskı yapıyorlar. Kasıklarım tutuluyor iki adım atıp tıkanıp nefessiz kalıyorum. Hamileliğimin başından beri ne enfeksiyonu bitti ne ağrısı sancısı. En zoru ilk üç aydı mide bulantılaeından hastaneden çıkamıyordum. Onlar iyi olsun da başka bişi istemiyorum. Allah hepimizin bebişlerini bağışlasın inşallah