Nur_50 bız hep ıkı ısım koyucakdık zaten esıme dedım bole bısı ıstersen kendı koyacagın ısımden feragat edersın dıyr kayınpederımde babamın ısmını koyun dedı bende olmaz senın adın daha ıyı dedım 😬 daha cok sevındı esımde kendınden feragat edıp babasının ısmını onayladı nasıpı boyleymıs 😃 ılerde kesın laf eder amayapacak bırsey yok