NovaVina_ MelodyFairy agustosta oldum tum kontrolleri. Kan sonucum aksam cikacak bu polemik bitecek artik sukur.
Semrat ressamanne_ anladım canım Hayirlsi hakkmzda ben test yaptım bugün negatif bugün benimde adet günüm ama henüz olmadım
Semrat ressamanne_ belim çok agryr canım ama adet olcam ondanmi niye böyle bilmyrm bide bugün çok tuvalte çıkıyorum sende varmı
Seval0sevall ressamanne_ kasık ve akıntım baya var beyaz testlerimde pozitif kanda çıkmadı 5 gün oldu geçeli
Semrat ressamanne_ yaaa kuzum çok sevindim valla yaa 😍😍 geciktimi senin adet kac cıktı betan benimde 3 gün geçti hala bisey yok sabah tekrar test yapcam kesin yine nagatif 😑
ressamanne_ Semrat tam adet günümde yerleşme kanaması oldu kuzum adet oldum sandım. 107 küsür çıktı betam😍
Semrat ressamanne_ hee iyi canım maşallah yaa 😍 çok sevindim benim negatif malesef pazartesi kan vercem olmazsam eğer
Merve-metin ressamanne_ yaaa nasıldı peki geçen ay benimde adetim çok az geldi yerleşme diye düşündüm hemen bittiği gün gebelik yaptım ama negatif çıktı nette de 5-6 gün geçmesi gerekiyor diyordu tekrar test yapmadım sen kadar geçince yaptın testi canım