ressamanne_ hadi bakalım canım hayırlısı ile bebişini al kucağına 🙏🏻 ben geçen ay tam adet günümde geldi ve pembeydi peçeteye geldi hiç kırmızı olmadı son gün pede çok az kahverengi leke geldi ve bitti hemen aynı gün test yaptım çıkmadı şimdi adetim 2 gün gecikti test yapmakta istemiyorum ne zaman test yapsam adet oluyorum 2 gün daha geçsin diye bekliyorum şuan