Buseerdem1 39 haftalık oldum ilk doğumum olucak Allah izin verirse normal doğumdan yanayım vücudumuz için en sağlıklısı , doktor erken çatı muayenesinin hiç bi anlamı yok doğum başladığı zaman belli olucak bişey dedi sende kanama çoçuğun kalbinde yavaşlama gibi sorunlar yoksa her kadın normal doğum yapabilir dedi gurbetteyim eşim asker hemen toparlanmak istiyorum çocuğumla ilgilenebilmek için Allah izin verirse inş Allah herkesin yardımcısı olsun