Kelebeekkkk valla ben mesleğe yenidoğancı olarak başladım. Servislere bebekleri götürür emzirirdik, sezaryen sonrası kadınlar pert çoğunlukla normal doğumda kadın hemen ayaklanıyor tamam sancı var vs ama kaç saat çekeceksin öyle bak. Sezaryenden enkaz gibi gelen kadınlar olurdu ayrıca epidural ans. De yan etkisi bos kaçağı olan bi hastamız hastaneden çıkamadı kadın bana dedi ki keşke 10 doğum yapaydım hemşire hanım. 2 gün önce de bi arkadaşım sezaryen doğurdu bayılıp kalmış wc de anestezi yan etkisi diye düşünüyorum ben bana dedi ki kesinlikle normal tercih et. Zorunlu değilsen sancıdan kaçıp ameliyat olma bence