Babybjörn alacaktım sonra biraz araştırdığımda onun birebir muadili olarak mammayı öneriyordu herkes. Çok fazla kişi tarafından alınıp memnun kalınmış bende o yüzden mamma tercih ettim oyuncaklısını aldım. Babybjörnüde canlı görmüş birisi olarak mamma da onun aynısı resmen