Papatya07- Dileylim henüz kullanmadık ama açıp incelediğimde beğendim parke üzerinde dahi kayma yapmadı öyle pat diye düşecek gibi değil ses seviyeside bence bebek için ideal beğendim
Dileylim Papatya07- teşekkür ederim ben de o modele bakmıştım da bu yorumları görünce almak istememiştim.
ebrulina Mutluemos ne güzel bizde son 20 gün doğunca kullanacağız inşallah 🥰 hani kumaş Kısım varya onu çıkarıp tersini takınca oluyormuş internette görmüştüm videosunu
Mutluemos ebrulina Rabbim kullanmayı nasip etsin Rabbim sağ salim sağlıkla vaktinde kucağınıza almayı nasip etsin evladınızı
-Ebru-35 iremerkooc merf baby aldim ben indirimlerdeykenn arkadasim Pierre Cardin almis o da cok memnun ikisi de guzel merfin guzel yani oyunck olayi olmasi bence. İkisi de güzel hangisi icine sinerse onu al bence canim. 😊😊
Dileksue MF0127 kalırız diyr düşünüyorum yani içlerinde en kaliteli gelen buydu kumaşı vs sallananlarla neredeyse aynı fiyat ama uzun kullanılsın diye bunu seçtim
Aybarssmom_ Feri123 henüz kullanmadım ama epey kullanışlı bir şeye benziyor. Sallama ayarının kıdemleri var, müzik var, sinekliği var ve Bluetooth ile bağlanıp istediğinide açabiliyorsun. Konfor açısından da güzel
xxR4bia iremerkooc ben günlük kullanımda ana kucağı yerine ikinci bi beşik aldım küçük olanlardan, kış bebeği olduğu için beşik içi daha sıcak olur diye düşündüm
yasemin1622 iremerkooc bebek büyüdükçe daha da kullanışlı oluyo mutfakta yemek yaparken ya da diğer işlerimi yaparken onu anakucağına koyuyorum ben hangi odadaysam o da yanımda duruyo ilk doğduğunda kendini tutamadığı için duramıyo anakucağında ama 40’ı çıktıktan sonra bi başlıyosun sen de bağımlısı oluyosun bebekde ☺️
yasemin1622 iremerkooc yani bebeğin kilosuna duruşuna bağlı ilk günler kafasını tam tutamadığı ve çok minik olduğu için ona koyunca duramıyodu kafasını tutmaya başlayınca artık durabiliyo onda sallanmaktan keyif alıyo