gokcemeeric iremerkooc pierre cardini aldım canım henüz 6 aylık hamileyim kullanmadım ama iyi gibi duruyor
Hnd_01 iremerkooc Ben Joie serina 2in 1 aldım.cift yönlü sallanabiliyor.gazli bebekler için titreşim özelliği ve beyaz gürültü özelliği var.muzik seçenekleri var.dogdugu andan itibaren kullanılabiliyor.gecen arkadaşımın bebeği geldi.o da çok sevdi 😍😅
Hnd_01 e_blue_sky_a yenidogdugu dan itibaren kullanılabilir.kendi hareketleriyle sallanan anakucaklari 3 ay dan sonra bebek hareket etmeye başlayınca kullanılıyor.
Hnd_01 Pinark92 e bebekten aldım.internet sitesinde de var mağazasında da var.indirimi takip edip almıştım.sanirim 300 tlydi yanlış hatırlamıyorsam ama baya kullanışlı tavsiye ederim.tekerlekli.
Pinark92 Hnd_01 ben onu favorilere kaydetmişim de bu kadar güzel duracağını düşünmemiştim teşekkür ederim alayım hemen:)
Ayseee60 İlk hamileliğimde almamıştım bisey ama simdi ikinciye hamileyim aralarıda çok az diye elektrikli ana kucağı aldı elele belki biraz olsun rahat ederim
Burcu__0506 Merfbaby almayı düşünüyorum , elektrikliler çabuk bozuluyor dediler o yüzden vazgeçtim en iyisi bu diye düşünüyorum
dilekk11 iremerkooc pierre cardin aldım. Gri rengi. Trendyoldan aldım . Güzel geldi. Tavsiye ederim satıcıya dikkat ederek alın. Zaten genelde tavsiye edilen bir şey bebek içinde durursa kullanırız bakalım 😊🥰
Siinemss iremerkooc e bebekten bagi dandini2 aldım ben 5 kademeli sallaması var süreli ve bir sürü müziği var
Parsmommy prensesyolu625 yok müzikli olandan otomatik sallanan , diğer yeni çıkana baktimda onda sadece titreşim var bide müzik onun dışında manuelle aynı o yüzden dormire tercih ettim