Gzmemn Zeyna01 ohhh güne sağlıklı başlanmış çalıştığım icin sandavinç yedim şimdide tatlı bıseyler yedim yeter😬
Merve_ceyhan0803 Gzmemn herşeyi yiyorum canım sağlıksız bişey istese bile azda olsa her zaman mutlaka yedim yiyorum da tek uzak durduğum nokta kutu meyve suları meyveli ve kutu içerisinde olan herşeyden uzak duruyorum doktorum bizzat bu konuda uyardı
defneeoz27 Merve_ceyhan0803 neden peki bende çok severek hergün illa içiyorum ya da yerine ne içebiliriz mesela sen ne ile dolduruyorsun yerini
kelebekce7 essbl ben hamilelikten günce günde 3 4 bazen 5 bardak içerdim Allahım nasıl bırakacağım bu kahveyi derken pıt hamiş oldum resmen kahveden soğudum asla içemez oldum :D
essbl kelebekce7 Maşallahhh hamile kalmadan önce ben de içmediğim gün başım ağrırdı baya alışkanlık olmuştu içmek sizinki kadar fazla olmasa da 😅 hamileliğin başlarında bende tiksindim asla içemedim ama geçti geri o hallerim tekrardan içmeye alıştım 😅
karakayahavva00 Gzmemn ben doğru düzgün beslenemiyorum koku hassasiyeti yüzünden. Eşime yumurta kırdırıyorum domates yiyorum. Yemek yiyemiyorum hiç. Agzımın tadı hep kötü. 6+6 haftadayım
Boncukk123 Yesim0722 hic bilmiyordum canım ben çektiriyorum çekirdekleri oyle alıyorum aktardan orada var mıdır acaba kafeinsiz 🌸
Yesim0722 Boncukk123 bilmiyorum canım. Kahve dünyasının ve mehmet efendinin var. Ben paket alıyorum. Kahveye çok düşkün olduğum için böyle bir çözüm buldum:)
Neslihan_Celik Boncukk123 benim migrenim var migrenim tutup doktorumq gittiğimde serum bağlatmak için doktorum Türk kahvesi için eve gidince demişti ben 26.haftadayım her gün bir tane içerim çikolata ile hiçbir sakıncası yok bebeğe bilginiz olsun.
Boncukk123 Neslihan_Celik ahh bilsem o şiddetli baş ağrısını geçireceğini içerdim canım cok teşekkürler tekrar baş ağrısı çekersem bende denicem 13.haftadan gidiyorum bu aralar şiddetli baş ağrısı oluyor arada
nurcan05 Gzmemn muz ceviz yiyorum kahvesiz asla 🥰 içiyorum brokoli balık seviyorum genelde yiyorum zararlı şeylerde sucuk yedim bir ara canım istemişti öyle kendimi kısıtlamıyorum
Ebru-29 Eyyy0 doktor ananasla ilgili olduğunu mu söyledi? Bir oturuşta mi 2 tane yediniz? Ben de yiyorum 24. Haftadayim ilk andan beri yedim yoğurda katıp vs. Bir sorun olmadı
Eyyy0 Ebru-29 evet bi oturuşta 2 tane yedim deli gibi aşermistim ve bilmiyordum bi zararı olduğunu evet kese bozuyormuş ananas doğuma yakın yiyolarmıs açılma olsun diye yenilsede fazla yenilmemesi lazım
Jalee1 Gzmemn kahvaltıda mutlaka yumurta peynir ceviz bazen günlük süt içiyorum.Gün içinde yogurt muz yaban mersini kuruyemiş yıyorum mutlaka(badem,kaju)akşam yemegınde mutlaka bı çeşit protein yapıyorum.Haftada 1 balık yemege calısıyorum😃😬