defneeoz27 Merve_ceyhan0803 neden peki bende çok severek hergün illa içiyorum ya da yerine ne içebiliriz mesela sen ne ile dolduruyorsun yerini
Merve_ceyhan0803 defneeoz27 kendim sıkıyorum doktor şu yönden zararlı dedi içlerinde şeker ve koruyucu oranı çok fazlaymış Buda gebelikte zararlıymış o yüzden tüketme kendin sık iç dedi
minimix Kızlar sabah yumurta yemekten bıkanlar için aşırı besleyici bi tarif bırakayım 😂 1 yumurta 1 su bardağı yulaf Yarım su bardağı yoğurt olmazsa olmaz İçine göz kararı Kaşar peyniri tulum peyniri evdeki zeytinlerden Mısır dereotu ceviz Allah ne verdiyse koyun yemek kaşığıyla pay edip fırına ya da airfraya 15dk 200derece atın yanına bi bardak süt 😃 3-4 saat acıkmama garantili besin bombası 😂
Ekuscu Meyremce Ayy çok güzel Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ☺️ bende bugün tam 7 haftalık oldum bakalım benim içinde çok erken daha ☺️ Doktorum ananası tüketmende sakınca yok dedi ama araştırmalarım da tüketilmemesi yönünde. Artık yiyeceksem de aşırı olmadan yenir sanırım
ems1 Gzmemn ilk gebeliğimde gebelik şekerim vardı sıkı bir diyet yapmıştım, 2.Gebeliğimdeyim direk diyet programı ile devam ediyorum aynı sıkılık yine 😕başlangıçta çok zorlandım ama şuan baya alıştım
Bbuusra Gzmemn Paketli gıdalar hariç her şeyi yedim. Sucuk, salam, sosis yemedim. Çok da zararlı. Hazır olan her şeyden kaçınıyorum ağırlıklı olarak et, sebze, kurubaklagiller. Bol bol meyve ve en az 2 litre su.
Bbuusra Ekuscu Doktoruma sordum. Olumlu ya da olumsuz hiç bir etkisi yok, şekeri fazla olduğu için bir dilim ye dedi günde.
Bbuusra Boncukk123 Kafeinin fazlası zarar. Günlük dozu aşmamak lazım canım. Çayı az içtiysen kahve iç ikisini de dengele. Özellikle kahve de 2’si 1 arada ya da kendinden sütlü olanlardan uzak dur. Süt ile granül şeklinde iç. Sütünü bol koy kahveyi az koy. Hem canının istediğini içersin hem de kafein fazla almamış olursun.
Boncukk123 Bbuusra canım oyle 3ü bır arada falan hic oyle kahveler içmem sadece Türk kahvesi içiyorum bide çay dedıgın gibi günlük çay sayısını ölçüyorum acık içiyorum bir bardak fazla çay içmişsem kahve içmiyorum ☺️🌸
Latiyasar2022 Gzmemn ben yumurta ve hazır gıda dışında her şeyi yiyorum aşırı iştahlıyım, 9+2 bugün. Hiç bir şekilde bulantım olmadı 🥰