arzuozbek Hayırlısıyla tez vakitte yavrularımızı kucağımıza alırız inşallah😊 Ben 2.defa hastaneden geldim, sancım var ama düzensiz olduğu için sadece 1 parmak kadar açıklık olmuş, bekleyeceğiz dediler😞
Böyle sancının gelip gitmesi de ayrı bi gıcıkmış, Allah hepimizi tez vakitte kurtarsın inşallah🌷