Bittersweet hicranatesbaykal son 17💙 heyecanla bekliyorum. Yorgunluk yok aksine daha bir enerjiğim heyecandan olsa gerek ama cok sacma bir ruh halim var depresif bi mutlu bi mutsuz gereksiz yere çöken hüzünler, bazen kimsenin yuzune bakasim gelmiyor🤷♀️
hicranatesbaykal Bittersweet ah canım o bendede var ya bide eşimde uzakda annemlerde kalıyorum hep bir yanım garip agresif 😁😁
Bittersweet hicranatesbaykal aynen ben de esim uzak annemlerle kaliyorum, evde mutsuzum esime trip atasim var 🤦♀️
arzuozbek hicranatesbaykal henüz daha tam kanala inmemiş bol bol yürü dedi doktorum suyu hareketliliği güzel bekleyebiliriz dedi bekliyoruz bakalım keyfini oğlumuzun 🤷🏻♀️💙
hicranatesbaykal Almanyagelini valla bende hiç agrı sancı hiçbişi yoktu ama bugun açılma çıktı kuzu inşallah saglıkla alırsım kucagına :)
Almanyagelini hicranatesbaykal Benim de biraz zaman önce suyum geldi, hastaneye gidiyoruz, hakikaten birden oluyormuş 😊 Rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın, kolay doğumlarla yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alabilmek nasip etsin inşallah.
Annesininbalbocugu Nrdn Bizim 17 gün kaldı 🤗 Yarın acile gitcem doktorum çağırdı Ebeyle muayne edicekmis 🙂 Bütün şikayetlerimi soylicegim 🤗