minikmucizeemaak Yazmelegi_ Aminnn canım amin, evet bunda hiçbir şey yok o yüzden şaşırdım bende. Bakalım perşembe ne çıkacak en azından diyorum 37+ olsa
minikmucizeemaak Deletedmom_103 Kilosu bence az doktorum iyi dedi ama, biraz daha kilo alsın diyorum tabi Rabbim bilir 2600 şuan küvez süreci falan olur diye korkuyorum
AsyA_34 minikmucizeemaak Bende bugün gittim 2970 olmuş biraz hamur işini kısmam lazım galiba böyle giderse doğuramıycam😀
Deletedmom_103 minikmucizeemaak Endişelenecek bir şey yok bunda merak etme perşembede git bakalım hayırlısıyla
minikmucizeemaak Deletedmom_103 Bakalım biran önce perşembe gelsin bari sağlıkla bugün muz ceviz kaju dadanmaya başlayacağım en azından 3000 kg olsa bari
Deletedmom_116 minikmucizeemaak pek bişey görünmüyor son nst de en üstteki de var duzneli olmasada belirli Şekilde iniş çıkışlar var hiç sifirlanmamis doğum habercisi olabilir takiplemeni oneririm
minikmucizeemaak Deletedmom_116 En üstteki son nst bugün ki, ben hiçbir şey hissetmiyorum ki takip edebileyim
crazymommy Deletedmom_116 Bana da öyle geldi geçen baya araştırdım da 100 lerde sancılar doğum sancısı gibi resmen
Deletedmom_116 minikmucizeemaak son olanda sancin var düşmeyen bir şekilde doğum habersici sancilar bence
OziC minikmucizeemaak düzenli değil diye birşey dememiş olabilir ama kasılmalar yüksek sadece biraz düzensiz hafta olarak da 2 3 haftaniz olduğu için sıkıntı yapmamış olabilir. Siz hissetmeseniz de bol bol dinlenmeye çalışın bel ağrınız olursa acilde nstye girin baktırın
minikmucizeemaak OziC İnşAllah sağlıkla zamanında gelsin, perşembe tekrar nst istedi bakalım vereceğim. Sürekli dinlenmeye özen gösteriyorum çok teşekkür ederim 🫶🏼
Deletedmom_116 Gmzeymn26 peki nst de en yüksek 40 çıkan sancıyla inanılmaz sancı çekip paramparça olarak doğuran Anna ne demeli djdjd
minikmucizeemaak Gmzeymn26 Aman diyim zaten panik oldum daha da panik olmak istemiyorum böyle yorumlar da görmemiş olarak kalayım doğurana kadar 😂
minikmucizeemaak AsyA_34 Benimde artttırmam lazım demekki aslında çok da yiyorum hamur işi ama kendime yaramış 😂