minikmucizeemaak bebiş uyumuş hep.Sizinde sancılarınız kasılmalarınız çıkmış ama düzensiz.Sancılarda düşme yok yüksekden devam ediyor nst mopunu sıktılarda o yüzden de öyle olabilir.Gerçek sancınız olduğunda bebeğin kalp atışı artıyor veya düşüyor sizinki sabit çıkmış