minikmucizeemaak Yazmelegi_ Dün girdiğim nst fe hiç sancı yoktu bugün çıkmış perşembe tekrsr çektir bana at dedi belkide yalancı diye mi şüphelendi acaba
crazymommy Yazmelegi_ 100 lerde 80 lerde sancı yalancı olur mu yaa , bide bikere çıkmamış baya çıkmış 🤔
minikmucizeemaak Yazmelegi_ Hayır 😂 Bir tek nst de sırt üstü yatarken çok hafif bel ağrım vardı normalde adet sancım bile ondan yüksek düşün. Sadece çok baskım var
Yazmelegi_ crazymommy şimdi doktor bisey dememiş ya o yüzden olabilir dedim yani normalde gerçek sancılar bunlar ama doktorun bisey dememesi kafamı karıştırdı
minikmucizeemaak Yazmelegi_ crazymommy Demee biraz kilo alsın bebştom 2600 kg daha 🥲🥲 Sadece dün bi abla gördü beni göbeğin düşmemiş daha dedim bugün doktordan dönüşte 1 gece de ne kadar farketmiş göbeğin düşmüş dedi 😂
minikmucizeemaak Deletedmom_103 Yalancı sancı olabilir mi düzensiz dediğiniz ilk gebelik ben hiçbir şey anlamıyorum
Deletedmom_103 minikmucizeemaak Aşkım yalancı sancıda olabilir bunlar bende tam anlamıyorum ama benim sancı çıkan nstmde doktor gece 12de beni doğurtmaya geliyordu açıklığım olsaydı eğer Düzenli olursa böyle olur
minikmucizeemaak Deletedmom_103 Bende öyle düşündüm perşembe burada tekrar nst istedi ona göre hareket eder belkide dedim çünkü dün de nst ye girdim onda hiç sancı yoktu
minikmucizeemaak Deletedmom_103 Doktorum sancıyla ilgili hiçbir şey demedi bu nst güzel çıkmış dedi sadece
minikmucizeemaak Deletedmom_103 Kilosu bence az doktorum iyi dedi ama, biraz daha kilo alsın diyorum tabi Rabbim bilir 2600 şuan küvez süreci falan olur diye korkuyorum
Deletedmom_103 minikmucizeemaak Endişelenecek bir şey yok bunda merak etme perşembede git bakalım hayırlısıyla
Kbagci minikmucizeemaak sancinin s si yok lütfen bebegi uyandirip yapsinlar su nst yi yoksa hic birsey anlasilmiyor mesela telefonunuzda zil sesi acip karniniza tutun veya tatli yiyin