Ayfer33 Bak ben geçen hafta epilepsi nöbeti geçirdim, kendime geldiğimde hamile olduğumu hatırladım ve korkuya kapıldım bisey oldu mu diye çünkü 6 aylık olmak üzereydim. Böyle durumlarda gerekiyorsa bebeği sezeryanla alıyorlar. Nöroloji doktorum açık açık dedi “erken doğum olabiliyor bazı ataklardan dolayı”. O yüzden 7 aylıkken sezeryanla alınan çok bebek varmış. Bende normal doğum istiyorum, hicte korkmam doğumdan falan. Kadın doğum doktorumla henüz konuşmadık ama nöroloji doktorum normal doğum yapabilirsin durumun buna musait dedi ama şimdi şuna geleceğim ben o nöbetten sonra aşırı strese girdim, bebeğe ultrasonla bakmamışlar bile. Bide beni emara götürmek istediler reddettim. O gün bebeğe bisey olur diye kendimi yırttım durdum. O gün dedim ki asla ama asla normal olsun diye diretmeyeceğim. Durumum el verse bile doktorum bana ne derse onu yapacağım, o gün ki korku bana yetti de arttı bile.
Iyi olsunlar, bizimle olsunlar. 🌸