Ayfer33 sizin yerinizde olsam inanın doktorumu dinlerdim sezeryan olmam gerekiyorsa,evden gidip hastane çantamı alır gelirdim,hazırlıklarımı yapardım.Refakatçi olarak kimleri yanımda istiyorsam arardım.Bebeklerimizin sağlığı çok daha önemli.Sizin durumunuzu yaşayan inanın çevremde çok fazla anne var iki arkadaşım var iki kız kardeş 3 ay arayla evlendiler şu an birinin 7 aylık diğerinin 3 aylık oldu çocuğu maşallah turp gibiler. O bebeklerin de kilosu sizin bebeğiniz kadardı.
Bilmiyorum benim 2.gebeliğim ben ilk bebeğimi kalbinin durması sonucunda 10.haftamda kaybettim şu an o yüzden daha pimpirikliyim galiba 🙁 Rabbim sağlıklıca hayırlısıyla kucaklarımıza almayı nasip etsin.