Dodomom hanımefendi ben bir ebeyim ve bu mesleğe yıllarımı verdim. İnanın benim kadar normal doğum destekleyen bir insan göremezsiniz, fakat burada farklı bir sağlık sorunu söz konusu. Mecburi durumlarda tabiki sezaryen bir kurtarma ameliyatı oluyor. Ayrıca bu gözler 7-8 değil 10. Normal doğumunu yapan kadınları dahi gördü. Herzaman isteğimiz doğum şekli ne olursa olsun anne ve bebek iyi olsun..