Nur_Alp e_blue_sky_a Kış ı hiç düşünmedim 😶 Bende kocaeli’deyim ev büyük ama ne fayda her odada biri kalıyor :(
e_blue_sky_a Nur_Alp Bu daha zormuş bana göre…. ev küçük olsun çekirdek aile kalsın razıyım. Gerçi yarın öbürgun anne babamız bakıma ihtiyacı olunca bakarız da, insallah yan yana evler falan olur, bir arada kalabalik çok zor
Nur_Alp e_blue_sky_a aynen öyle evin küçük olması daha iyi hayırlısı olsun bakalım bebekler sağlıklı olsun da gerisinin önemi yok
Fatmanur1616 Son 59🥲 hastane çantamız da dahil herşeyimiz hazır çok şükür bi sağlıkla gelmesi kaldı ama hâla isme karar veremedik😄
42Cey34 Son 60 Dün kıyafetlerini yıkadık yarın yerleştirmesini yapacağız sonrada çantayı hazırlayıp beklemeye devam edeceğiz 🫶🏻💙🐣😅 sağlıkla mutlulukla kolaylıkla gelsin oğlum 🐣 bütün minik bebişler sağlıkla gelsin 🥰🥰🥰
Cocuk_Gelisimci_Anne Ikimelekannesi_ benimde son 92 🌺 bı oğlum var 3 yaşında ikinci oğlumu kucağıma alacağım Allah’ın izniyle 🌺