edsh 051020antalya uygulamaya göre son 81 🥹 nevresim takımı ve kozmetik ürünleri kaldı oğlumun. Umarım hepimiz sağlıklı ve hayırlı doğumlar gerçekleştiririz. Zaman azaldıkça heyecan artıyor 🙏🏻🙏🏻😂
Arzuanne umrumdadegil benimki de hep öyle batıyor vuruyor hemde sağlı sollu bazen bir şeyi çekiyor gibi oluyor bazen alttan vuruyor bazen üstten nerde anlayamıyorum bazen kasıklara aşırı baskı yapıyor çok ağrım oluyor hiperaktif çocuk 😄
Nur_Alp e_blue_sky_a aynen öyle evin küçük olması daha iyi hayırlısı olsun bakalım bebekler sağlıklı olsun da gerisinin önemi yok