Son 10 gün….Son aylar değilde son günler hakikaten zormuş… ellerim çok acıyor eklemlerim üzerine azıcık yatsam hemen kaşınıyor karıncalanıyor. Ve göbeğim dev gibi geliyor hareket çok kısıtlı.. buna da şükür yine iyi geldim diyorum bu güne bu kadar olsun…