Kızlar bende beklemedeyim. Sabah namaz kılarken suyum geldi ama azdı kilodumu bir avuç kadar isladi devamı gelirse diye birde peçete koydum onu isladi ama burda yazılan yazılardan aşırı fazla ıslanıyor diye okuduğum için doktora gitmedim. Ara ara sırtıma bazen kasıklarıma bazen belime ağrı giriyor ama şiddetli değil hastaneye gitmemek doğru mu sizce ilk gebeliğim.