Kızlar benimde 38+3 uygulamaya göre son 11, cumartesi çatı muaynesi oldum ben kendimi kastığım için acıdı ama okadar iteklediki doktor ileriye doğru afedersiniz avucladı sankı🙈😂 çok kastım çok agrım oldu doğum anında sürekli bakılcağını düşündükçe beni korku bastı ya muayneye kadar normal doğururum diyordum inancımı kaybettim sanki🥺