MirsT Mine-1 bence bir doktora görünmelisiniz nişan da olabilir çünkü bazı bünyelerde 1-2 hafta öncesinde nişan geliyormuş kahverengi leke normal süreçte eski kanamadır belki tahrişten ya da başka bişeyden de olabilir ama artık 36 yı geçince doğum olası oluyor
MirsT 3prens1prensesmom ay tarihiniz belli oldu mu 🤩🤩🤩 biz paraleliz haftaya pazartesi bende son kontrol olacağım 😅 heyecanlandım şimdi 37 + 3 mü oluyor günün
3prens1prensesmom MirsT evet canim 37+3 olcaz insallah ☺️dikislerimi daha fazla zorlamak istemedi doktorum gelisimi iyi rahatlatalim seni dedi bakalim ☺️
MirsT 3prens1prensesmom ay güzel haberler ile gel hayırla al kucağına 🥹🥹🥹 çok duygulandım 🥰 bitiriyoruz canım yarım uyuşma mı isteyeceksin
Mine-1 fatos2404 Hayır bilgi vermedim doktoruma gün içrisinde geçti bi daha da olmadı Araştırmalarıma göre devam ederse rengi değişir kırmızı veya pembe gibi veya daha koyu kahverengi olursa doktora gidin yazıyordu. Maşallah bebeğimin de hareketlerini hissediyorum. Bacaklarım yüksekte yatıyorum dinleniyorum ☺️
Mochi nun1106 38+4 arada bir gelen sancılarım var nst de 70 çıkıyor ama 1 tane çıktığı için doğumu başlatıcı bir sancı değil 🥲 önceki doğumdan kalma yumuşama varmış ama açılma yok henüz dün adaçayı içtim arada bir hurma yiyip tarçın çayı içiyorum gelen yok 🥹
ragi7012 Mochi selamlarr sizi bulacagimi soylemistim 😁😁 bizde de gelen giden yok bu seneki bebisler organ olarak vucutta kalacak gibi 😄
nun1106 Mochi anladım canım bende ahududu çayı içiyorum doğumu kolaylaştırıyor diye duydum. Ama adaçayıda mı içsem çok severim hamilelik boyu içmedim özledim🤭 adaçayını sizden duyuyorum adaçayının nasıl bir etkisi var acaba?
xpapatya nun1106 İnşallah sizde bi avazda bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🤲🏼 Bana da daha o enerji gelemedi🤷🏼♀️ Henüz hiç açıklıkta yok bakalım perşembe günü kontrolümüz var
nun1106 xpapatya amin amin💜ay hadi bakalım ne diyecek doktor🤭 açıklığa bakmaları için nst de düzenli sancı çıkması mı gerekiyor? sizin nasıl gelişti de baktılar bende kontrole gittim bugün, ama bakmadılar açıklığa.
BoraRmysaEsndmr 38+2 olduk, gece adet sancısı gibi sancım oldu biraz, salı kontrol var, sancım çıkar mı bilmiyorum? Çok heyecanlıyım ilk bebeğim, Rabbim hepimize hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
nun1106 BoraRmysaEsndmr amin amin💜kontrol sonrası yazın hayırlı haberlerinizi inşallah🥰 kontrole diye gittim doğum yaptım diyenler var bende bugün gittim kontrole ama yine tık yok😄😄
Caterpillar Son 1 çok çok fazla özellikle gece kasılmalarım var karnım taş gibi gündüz de var gelen giden tıklayan yok yarın için randevu aldım bakalım ne olacak bilmiyorum oğlum da direkt suyum gelmişti o yüzden sancı nasıl olur bilmiyorum
nun1106 Caterpillar güzel sağlıklı kolay kavuşmanız olsun yavrunuzla🤲😍kasılmalarınıza dk tutuyor musunuz? sıklaşınca mı dk tutuluyor acaba? ilk doğumum benim, kasıkta ağrı oluyor ama karında sertlik olmadı mesela hiç. Benim sanki yalancı sancı da sizin gerçek doğum sancısı gibi anladım emin değilim. Dk olarak sıklığı belirleyici sanırım😊Nişan vs geldi mi bu süreçte?
Mine-1 fatos2404 ben çok paniğim normalde neden gitmedim bende anlam veremedim kendime 😂asla duramam çünkü 🤣🤣sanırım devamı gelmemesi beni rahatlattı bide eşim vardı yanımda o ara onunda çok faydası oldu sonra maşallah devam etmedi kesildi 🤭🤭
Caterpillar nun1106 Amin canım İnşaAllah yani şöyle gerçek kasılmalar nasıl oluyor bende bilmiyorum ama dinlenince geçiyor bir tık hiç kesilmeyen bir kasılma değil zaten dünkü kontrol de ne açılma ne sancı çıkmadı bu hafta doğuma alınacağım zaten mecburi suni sancı ile
Mine-1 2424aa hayır canım nasıl olduysa bi dün oldu yattım sonra sürekli ayaklarımı kaldırdım su içtim bol bol takip ettim o süreçte önce sarımsı sonra normale döndü maşallah iyiyiz ☺️ bugün de kasıklarıma baskı yapıyor ara ara hemen yatıp bol su içiyorum teşekkür ederim sorduğunuz için 🥰
nun1106 3prens1prensesmom Allah bağışlasın hepsini sizede güç kuvvet versin🥰 adından belliymiş aslında dikkat etmemişim🤭😄Doğumlarınız kolay geçer mi yada sonraki toparlanma süreciniz nasıl oluyor? Beni mesela toparlanma süreci de biraz tedirgin ediyor her bünye farklı diyorlar tabi.
3prens1prensesmom nun1106 en fazla 10 gun surer toparlanma sureci gun gun ayaklanmak daha kolaydir . Ben zorlanmiyorum belkide yatmadigim icindir 🙈
xpapatya nun1106 Haftadan sonra nst ve çatı muayenesine başladı, Benim de nst de sancım çıkmıyor 🤷🏼♀️ hissetmiyorum da gerçi birşey
Mochi nun1106 adaçayını bende burada öğrendim kasılmalara sebep olup rahmin açılmasını sağlıyormuş bir kaç saattir sancılarım var arada bir geliyor şuan lekelenme ya da başka bir belirti daha görsem koşacağım hastaneye😅 inşallah hayırlısıyla doğum sancılarıdır da artık kavuşuruz kızımla 🙏♥️
MirsT 3prens1prensesmom ya dün bir gönderi gördüm çok korktum 😅 uyuşmamak gibi bir sorun yaşamış sende oldu mu ?