2424aa ya müdahil olmak istemem ama son dk doktor değiştirmek çok korkutucu geliyor insana ama burada okuduklarımdan anladığım kadarıyla içinize sinen neyse onu yapın gerekirse doktor değiştirin ben özel değil devlet takipliyim ve ilk doğumum tecrübem yok ama gerçekten bu bizim ve bebeğimiz için çok özel bir tecrübe mağdur olmayın doğum şekline doktorun sağlıksal bir sebeple normal yada sezeryan hangisi olursa olsun doktorun sağlık açısından ve sizin açınızdan en iyisine karar verdiğinden emin olun. Sırf tarih verdim diye bir şeye kimse sizi zorlayamaz. Bu çok incitici olur daha sonra pişmanlık duyarsanız. Umarım her şey gönlünüzce kolay ve güzel olur. Doktorunuzla ne sonuca vardığınızı bizimle de paylaşın lütfen merak ettim doğrusu durumun nihayetini😊🌷