Bebisbg34 29 dan sonra 😂 simdi 30+3 3 gundur baya cosuyor dayana dayana hıc yapmadı için tedirginim aslında cok dayanıyor ıns normaldir 24 den sonra surekli post actım hareketleri az diye her hafta hatta en son da 28 de actım 😂 hepsi de 30 da net oluyor dedi oyle suanda 19 hafta da hissettim deli gibi cossun diye bekledim hep 30 da oyle