Bebisbg34 sen benm karnımı gor 6 aylıkken 8 gibiydi doktor cok buyuk dedi anneme cekmısım anneme herkes ıkız mı dermıs bende oyleyım 😂 goren dogurcam sanıyor hayırlısı saglıkla almayı nasip etsin Rabbım 🤲 Rabbım kimsenin kucağını bos bırakmasın ıns 🤲🤲 isteyen herkese bu duyguyu tattırsın allahım 🤲💕 acısı tatlısı endişesi herseyıne şükürler olsun saglıkla gelsinler gerisinin önemi yok 🌸