Canann1601 Derinnmom haklısın anlıyorum seni benim de öyleydi o haftalarda smdi 32. Haftadaym arada yine aşağı iniyo vuruyo yine yukarı çıkıyor yani sabıt pozisyonda degil daha 🤣
Derinnmom Glcn-61 bende aynı sizin gibiyim 🙏🏻 korku heyacan ayy bi an önce gelsin de bitsin istiyorum 😂 Allah yardımcımız olsun 🙏🏻🌷
Derinnmom cennetb bana hic öyle demediler ama devletteki 2 gün eksik söylüyor ama özeldeki tam söylüyor. Devletteki doktor dedi bizim cihazlar kötü ondan olabilir
Fatmanuray_0610 Derinnmom evet doktora söyledim çok aşşağıda hissediyorum diye o da sıkıntılık bir durumun olmadığını önemli olan eşin yukarda olması gerektiğini söyledi rahme vuruyor gibide oluyordu o da ayaklarını vurduğundan öyle hissediyormuşum😁
Melike_4949 Derinnmom yok canım benim bebeğimde baskı yapıyor aşağıya benimde baş geliş bizimde son 57 gün 🥰❤️🤲