37+3 üz 2 hamileliğim normal doğum bekliyoruz kız çocuğu dönmüş durumda sizce ne zaman gelir 38 i geçermiyiz yoksa bu aralarda gelirmi acaba oğlum 39+4de geldi am erkek geç gelir kız erken gelir diyorlar bi korku var içimde kızlar 🥰sizce ne zaman gelir Defne’m 🥰