MerveGlhan psikolojikdanismananneadayi YouTube bir çok video var ters duran bebeği kanala yönlendirme ile alakalı. Belki işinize yarar
Merve61nc psikolojikdanismananneadayi benim kızım da makat gelişti 32 de makat geliş dönmüş son haftaya kadar bekledik döner diye dönmedi 40 hafta da sezeryan oldum
psikolojikdanismananneadayi Busra221 ben de öyle düşünüyorum ama doktorum kesin gibi konuştu maalesef
Merve61nc psikolojikdanismananneadayi kimsenin dediğine bakma canım herkese göre değişiyor ilk gün ağrın olmuyor hastanede ağrı kesici yapıyorlar ikinci gün eve geldim biraz ağrım oldu ama öyle dayanılmıcak gibi değildi üçüncü gün daha iyi oldum 1 hafta da toparlandım
EzgiiS psikolojikdanismananneadayi beni en çok zorlayan kısımlar baş ağrısı ve eve geldiğimde yataktan zor kalkmam oldu. Baş ağrım ameliyat sırasında kafamı çok çevirdiğim için oldu sabit tutmak gerekiyor aslında. Diğeri de eve geldiğim gün yatamadım hiç kalabalıktan. sürekli oturunca da ertesi gün dik duramadım o yüzden kalkmakta zorlandım. Yani tam olarak yatmasanız bile karnınız kıvrılmasın ayaklarınızı uzatın ve yürüyün bana otur vs deniyordu sürekli. Kayısı kompostosu kaynatıp götürmüştüm lavaboya çıkmayı kolaylaştırıyor. Kalın ufak bi battaniyeyi karnıma örttüm doğumdan çıkınca o da gaz çıkarmayı kolaylaştırdı diye düşünüyorum.
-Sibeluludas- Ben 39. Haftadayim hala donmedi benim bebe bu gidişlede dönmeyecek galiba dönmesi için yapabileceğimiz egzersiz yada başka bir öneriniz var mı sezeryanla doğum yapmak istemiyorum
psikolojikdanismananneadayi Merve61nc çok haklısın. Ama ister istemez etkileniyor insan. Genel anestezi ile mi oldun 😊
Merve61nc psikolojikdanismananneadayi spinal anestezi oldum genel de uyanında hemen ağrın oluyormuş ama spinal de benim hemen ağrım olmadı uyuşuktum 7 saat sonra da ayağa kalktım ayağa kalkarken de biraz zorlanıyorsun ama kalktıktan sonra gerisi geliyor yürüyüş yaptıkça da rahatlıyor insan Allah veriyor kolaylığını
-Sibeluludas- psikolojikdanismananneadayi hayırlısı olsun artık bu saatten sonra nasip diyip kadere bırakıyorum🤭
BabyBlueee psikolojikdanismananneadayi Benim ilk doğumum normal olmuştu hatta 35 de kanala girmişti kızım açılmam falan vardı 40 haftada doğurdum. Ama şimdiki bebeğim makat gelişinde ve asla değişmedi duruşu şuan 37+2 fena sancılarım kasılmalarım var doktorum bu gidişat sezaryen dedi çatı muayenesi yaptı ne rahim uzunluğunda kısalma var nede vajinamda gevşeme salı günü sezaryen gidiyorum inşaallah hayırlısı neyse o olsun normal olmasını çok isterdim ama iki hafta daha bu ağrılarla duramam durupta yinede gelmeye niyeti olmazsa çektiğim sancılarla kasılmalarla kalırım farklı bi tecrube olucak banada bakalım
psikolojikdanismananneadayi BabyBlueee sizin ve ve bebiş için en iyisi olsun. Eminim sancılar sizi zorluyordur 🙁