psikolojikdanismananneadayi BabyBlueee sizin ve ve bebiş için en iyisi olsun. Eminim sancılar sizi zorluyordur 🙁
-Sibeluludas- psikolojikdanismananneadayi amin teşekürler hepimiz için inşallah sağlıkla alalım bebişleri kucagimiza ☺️
EzgiiS psikolojikdanismananneadayi beni en çok zorlayan kısımlar baş ağrısı ve eve geldiğimde yataktan zor kalkmam oldu. Baş ağrım ameliyat sırasında kafamı çok çevirdiğim için oldu sabit tutmak gerekiyor aslında. Diğeri de eve geldiğim gün yatamadım hiç kalabalıktan. sürekli oturunca da ertesi gün dik duramadım o yüzden kalkmakta zorlandım. Yani tam olarak yatmasanız bile karnınız kıvrılmasın ayaklarınızı uzatın ve yürüyün bana otur vs deniyordu sürekli. Kayısı kompostosu kaynatıp götürmüştüm lavaboya çıkmayı kolaylaştırıyor. Kalın ufak bi battaniyeyi karnıma örttüm doğumdan çıkınca o da gaz çıkarmayı kolaylaştırdı diye düşünüyorum.
Ftm-3 psikolojikdanismananneadayi spinal anestezi oldum kesinlikle tavsiye ederim hem bebeği görmek müthiş bir duygu hem de çok şükür bende ne baş ne de bel ağrısı oldu çok çabuk ta toparlandım güzel geçti sezeryanım bastırma zor diyorlar benim canım acımadı o kısımda belden iğne zor diyorlar kan aldırırken daha çok zorlanıyorum o iğnedense sezeryan olacaklar hiç korkmasın çok kolay
psikolojikdanismananneadayi Ftm-3 genel olarak cerrahi operasyondan çok tedirgin oluyorum. Umarım benimki de sizinki gibi olur 🌸
Ftm-3 Sezeryan sonrası çabuk toparlanma için tavsiye edeceğim en büyük şey bol bol yürümek zor olacak ama ne kadar yürürseniz o kadar çabuk iyileşeceksiniz
Attoya 35+3 teyim makat pozisyon ve canımı çok sıkıyor. Oğlumu doğal vajinal doğumla doğurmuştum bunda da suda doğum yapmak istiyordum. Elimden gelen her şeyi yapıyorum amuda kalkıyorum, akupunktur yaptıracağım
Ftm-3 Attoya ben de sizin gibi çok üzülmüştüm makat geliş olduğu için eğer olurda yapacağınız şeyler işe yaramaz ve makat geliş sebebi ile sezeryan olursanız gene de üzülmeyin dünyanın sonu değil sezeryan olmak kendimi boşuna o kadar üzmüşüm en önemli şey bebeğimizin ve bizim sağlığımız umarım hiçbir şeye gerek kalmadan bebeğiniz kendiliğinden döner
psikolojikdanismananneadayi Attoya ben şu an bir şey yapmıyorum. Akışa bıraktım kendimi. Umarım yaptıklarınız işe yarar 😊
Attoya psikolojikdanismananneadayi aslında en doğrusu akışa bırakmak zaten elden de bir şey gelmez onlar belirliyor nasıl geleceklerini
psikolojikdanismananneadayi psikolojikdanismananneadayi Attoya ilk başta ben de çok üzüldüm. Çünkü araştırınca sadece yüzde 3 oranı gördüm ama sonrasında benim yapabileceğim bir şey olmadığını ve belki de bilmediğim bir iyilik olduğunu düşündüm süreçte. Haftaya kontrole gideceğiz, belki bir sürpriz olur 😇
cevikannesi psikolojikdanismananneadayi eğer rahim geriliği/tersliği gibi bir genetik durumunuz var ise dönmez :) ama diğer türlü son 15 güne kadar dönmesi beklenirmiş bebeklerin
psikolojikdanismananneadayi cevikannesi genetik durumlu bir durumun yok. Ama doktorum bayağı umutsuzdu🥲
cevikannesi psikolojikdanismananneadayi olsun dönmesi demek %100 normal doğum olacağına varmıyor zaten🥰 çevremde bi çok kadın açılması vs her şeyi yolunda olduğu halde son dk başka durumlardan sezaryen oldu kafası kanala girmedi vs.. ben de normal doğum çok isterdim o süreci yaşamak ve hiç unutmamak isterdim ama nasip olmadı🥲