Hasreti Aynıyız sizinle de 🥰 ben yeni doğan kıyafetlerini aldım. Beşiğini, emziğini bunları indirimde tamamladım 😅 anneanneside benden daha çok hazırlık yapıyor o yüzden fazla almıyorum ben 😅 kişisel bakım ürünleri ve bebek arabası kaldı almam gereken. Araştırıyorum onu da 🌸