Foruma kaydolduğumda bebeğim 5 haftalıktı. Ve gönderilerde son 99 gördükçe acaba bende bir gün o zamanlara gelecek miyim diyordum 🥰 Rabbime hamdolsun son 99 gün uygulamaya göre. İki düşük yaşamış ve bu gebeliğimin başında da minik bir tehdit geçirdiğim için hayal gibiydi ama Allah’a çok şükür 💕 Gönderi açmadan edemedim. 🙃🌸
Sizler de durum ne Şubat anneleri ?
Kimler son 90lara düştü 😇