Fyzbrc size o kadar çok katılıyorum ki. benim arkadaşımlarım hep devlette doğurdu hepside çok memnun odalar temiz, ilgi alaka mükemmel. sorun olunca özelde de oluyor. ben kaç ay özele gittim doktor ilaçlarımı karıştı, aşırı derecede kilo baskısı yapıp psikolojimi bozuyordu. her sorunda sezaryen olmam gerektiğini söylüyordu. emin olmak için başka iki doktora daha görünmesem bebeğimi 36. haftada falan sezaryene alıcaktı. şuanda da sezaryen olucam ama doktorun söylediği sorunlardan alakasız sezaryen olucam. özelde olsa devlette olsa tek önemli olan doktor ve hijyen olduğunu düşünüyorum 🤷🏻♀️