Hilaall ben ikisine de gidiyorum, acil durumlarda devlette kayıt bulunmadığında gebelik takibi bulunmadığında doğum için vs kabul edilemeye biliyor, her.kontrolde farklı bir devlette gidiyorum. Pahada ağır olan işlemleri detaylı ikili test vs gibi işlemleri ve detaylı yapılan dönemlik tahlilleri devlette yaptırıyorum.devlette eşleri ya da ikinci kişileri içeri almıyorlar maalesef. Özele de eşim yanımda muayene de girebilsin diye gidiyorum ilk bebeğimiz ve devlette çok net göstermiyorlar çıktı vermiyorlar bilgi sınırlı oluyor özele eşim bebeğimizi görsün aklimizda.soru işareti kalmasın , ve elimizde ilerisi için hatıra olması açısından gidiyorum..