Hilaall ben ilk doğumumu devlette yaptım. Üniversite hastanesi olduğu için sancı çekme ve doğumum yalnız oldu. 13 saat sürdü ben 3 kere falan bayıldım. Doğumdan sonra fizik tedavi görmeden ayaklanamadım vs benim için baya kötü bir süreçti. Beni en çok zorlayan yalnız kalmaktı. Telefon da alınmamıştı vs vs. Bu yüzden ikincisini özelde yapacağım. Evet üniversite hastanesi güzel. Doktorlar iyi ne bileyim NST ücretsiz. Her şey ücretsiz ama aradığınız kriter hastanede yoksa sonu biraz hüsran oluyor. Şimdi şehir hastanelerinde telefon alınıyor, sancıyı refakatçinizin yanında çekebiliyorsunuz. Bunlardan emin olsam devlet hastanesinde doğum yapardım. Ama ben gittiğimde problem çıkmamalı çünkü travmalarımı zor atlattım. Özellerde de paket alırsanız zaten NST ücreti o pakete dahil oluyor. Her şeye ayrı para ödemiyorsunuz. 🌸