Dmtaltn kesinlikle katılıyorum ben de pintilik edip devlete gittim bi de normal doğurturlar kafasıyla gittim ama bin pişman oldum. Sadece 1 cm açılma var diye doktor yatış verdi doğumhanedeki ebeler 1 cm açılma için yatış mı verilir dedi keşke evine gitseydin doğum vaktin gelmemiş senin dediler. Bir gün kaldım o doğumhaneye açılma için bişeyler yaparlar diye hiçbişey yapmadılar ve diğer doğum odalarından gelen sesler beni çok korkuttu doğum yapan kadın çektiği acıyla bağırdığı için ebe ve doktorlar anneye bağırıp sus ne bağırıyosun diye azarlıyodu. Yahu nasıl vicdan o kadınlar orda zaten korkuyo sen de iyice korkutuyosun. Neyse benim açılma ilerlemeyince sezeryana aldılar ve o ameliyathanede ebeler bana o kadar bağırdılar o kadar azarladılarki iyice korktum. Zaten tıbbi malzemeyi minimum maliyette kullandıkları için doğru düzgün uyuşturmuyolar hissettim hatta diğer ameliyathanelerden de kadın çığlık sesleri iyice korkutmuştu beni. Ameliyattan çıktım günde iki defa sabah ve akşam ağrı kesici iğne yapıyolar onu da yarımşar doz yaptıkları için adam akıllı ağrınız dinmiyor. Yani demem o ki parayı kısacağınız en son olay doğumunuz olsun