Mmnj ya ezbere konuşmayi bırakın artık. Eleştiri alacak bir post mu açmışım da eleştireceksin hayırdır ? Sen yorum yapmaya ne derece özgürsen bende cevap vermeye o derece özgürüm. Gelip ahkam keseceksin bilip bilmeden çıkışacaksın , yok hala evimi bekliyorsun bilmem ne . Bende senin üslubuna cevap verdim . Tıpkı senin gibi özgürce .