2 ay 26 günlük bebeğim çok öksürüyor, antibiyotik daha yeni verme zahmetinde bulundular , serum fizyolojik yapıyorum hava veriyorum ama geçmiyor 4 gündür aşırı öksürüyor bazen krize girip mosmor oluyo moralim bozuldu ne zaman geçer kızlar başka yapılacak bişey yok mu . Ciğerleri temiz şükür ama dediğim gibi öksürüğü çok 😔