ArelinAnnesi1 Sunshine__ evet öksürük için instgramda çok önüme çıktı vaya rahatlattı demişlerdi denemekte zarar olmaz zaten suyu dondurup kabın içine alıyorsunuz çocuk uyurken basının üstüne katın yani yataktaysa yanındaki dolabın gibi
Sunshine__ ArelinAnnesi1 buz o kabın içinde Kendi kendine eriyo ve iyi mi geliyo ilginç denerim inşaallah fayda eder çok teşekkür ederim sağolun
superstar_00 nesrinmom Benim kızım da boğazında çok balgam vardı ve öksürüyordu doktorun bana önerdiği bol bol emzirme oldu sarımsak yeyin sütünüze geçer ve bol bol emzirin.
Merve1414 Nesfur41 yaptircam bı kere o hastalığı yaşadım oğlumda tekrar bı çocuğumda yaşamak istemiyorum 45 gunluktu oğlum boğmaca olduğunda
Sunshine__ ArelinAnnesi1 gerçekten öyle çok zor oluyor valla oğlum daha 40 günlük öksürüyor hapşırıyor huzursuz oluyor içim acıyo daha minicik olduğu için ilaçta vermiyorlar 😔😔😭