Mykm şuan 4+5teyim bazen kabızlık yaşıyorum ama araştırdığımda normal diyolar. Ayrıca özellikle bağdaş kurarak oturduğumda çok fazla kasık ağrım oluyo, ayakta çok durunca ayağımı yere sert basınca bile ağrıyor bazen. İlk gebeliğimde bebeğimin kalp atışları durdu bu yüzden kürtaj oldum. Doktorum şimdiki gebeliğimde düşük önleyici olarak bir ilaç verdi onu kullanıyorum. Umarım hepimiz sağlıkla bebişlerimizi alırız kucağımıza🤲🏻